środa, 11 stycznia 2012

Robert Kubica - powrót do formuły 1

Dziś na stronie TVN24 przeczytałam że Robert Kubica złamał nogę i jego powrót do wyścigów może się opóźnić.

Zadałam pytanie kartom czy wróci do tego sportu.


Oto mój rozkład


Jakie możliwości ma Robert by wrócić do wyścigów w ciągu 2 lat

  • Sąd
  • Rycerz denarów
  • 5 denarów


Jakie chęci ma Robert na powrót do wyścigów

  • 9 pucharów

Jakie chęci będą mieli ludzie z formuły 1 by pozwolić Robertowi startować

  • 9 buław
  • as denarów
  • sprawiedliwość


Jak poważne jest złamanie nogi

  • as pucharów







Według mnie Robert w ciągu 2 lat nie wróci do ścigania.
On czeka na wyzdrowienie, ale niestety karty szczególnie ta 5 denarów pokazuje że jeszcze poczeka - jeszcze nie nadszedł czas.
Karty pokazują że Kubica jest prawie pewien że wróci do sportu - może to świadczyć o dobrej kondycji psychicznej.

Jeśli chodzi o samą formułę 1 czy będą chcieli go tam jak dojdzie do siebie...
Karty pokazują że obiecują mu że wezmą go, że czekają na niego, ale coś ta sprawiedliwość mówi mi o jakiś konfliktach jak przyjdzie co do czego...

Nie znam się dokładnie na regułach tych wyścigów, ale może być tak że wezmą go na zapasowego kierowcę - że nie będzie już tym głównym kierowcą.

Złamanie nogi nie jest wg moich kart poważne, aczkolwiek może zapoczątkować lawinę jakiś przykrych doznań na tle emocjonalnym tzn może opuścić go optynizm który jeszcze w nim siedzi i przyjść depresja lub stan przygnębiający.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz