piątek, 28 marca 2008

Powitanie

Witam was serdecznie :)


Wczoraj w nocy postanowiłam założyć bloga na onecie.
Tarotem interesuję się od dość dawna , jakieś 10 lat...
Będę tutaj opisywać sprawy o które spytałam się kart Tarota , sprawy które są podane do publicznej wiadomości ...

  • o politykach
  • o aktorach
  • o sporcie
  • o wydarzeniach które są podawane w mediach

Dlaczego na to wpadłam ?
Myślę, że chcę przede wszystkim sprawdzić swoje umiejętności we wróżeniu.
Wiem że jestem w tym dobra , ale każdemu zdarzają się pomyłki - mam nadzieję że tych pomyłek będzie bardzo malutko - albo nawet wcale ;))

Moje pytanie do kart czy z tym blogiem to dobry pomysł ?

 

  1. cesarzowa
  2. As denarów
  3. 7 denarów
  4. Słońce

Myślę , że jak najbardziej dobry pomysł :)
Będę musiała włożyć w to trochę pracy , cierpliwości wtedy będzie dobrze.
Wszystko zależy ode mnie jak poprowadzę ten blog


Zapraszam wszystkich do odwiedzania mojego blogu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz