piątek, 20 lipca 2012

Przyszłość związku Kasi Cichopek i Marcina Hakiela

Coś dziwnego dzieje się między Katarzyną Cichopek a Marcinem Hakielem.
Dowiedziałam się że osobno mieszkają...
Sprawdziłam w kartach co u nich słychać i oto wyszły mi takie karty....


  1. Co jest między Kasią a Marcinem
  2. Co czuje Kasia do Marcina
  3. Co czuje Marcin do Kasi
  4. Jakie chęci ma Kasia Cichopek by zamieszkać razem z Marcinem
  5. Jakie chęci ma Marcin Hakiel by zamieszkać razem z Kasią
  6. Przyszłość ich małżeństwa


  1. Król pucharów, Rycerz buław, Mag
  2. słońce
  3. 4 denary
  4. 10 mieczy
  5. Królowa buław
  6. 5 mieczy, 7 denarów, sąd

Kurcze i szczerze powiem wam że między nimi nie układa się dobrze.
Uczucie gaśnie - ale jeszcze o nie walczą.
W uczuciach co czuje Kasia do Marcina mam słońce - ale mam wrażenie że jest to odbicie negatywne.
Była bardzo szczęśliwa i zakochana dotąd aż świeciło słońce teraz jak są problemy to Kasia nie może się odnaleźć.
Marcin chciałby by było jak dawniej ale nie umie się dostosować do obecnej sytuacji, być może nie umie iść na kompromis, lub pogodzić się ze sprawami które ich dzielą.

Jak na razie nie będą ze sobą mieszkać.
Przyszłość ich małżeństwa można powiedzieć wisi na włosku. 
Jeśli nie pójdą oboje na kompromis, jeśli oboje nie będą rozmawiać i dawać coś z siebie dla siebie to niestety rozstaną się...







4 komentarze:

  1. Rzeczywiście coś z nimi jest nie tak. To oddzielne mieszkanie. Widać sława przeszła, pojawiły się problemy finansowe i "piękne" uczucie wygasło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieetycznie jest grzebać w cudzej energii bez zgody tej osoby. Bardzo nieetycznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Anonimie - oni są publicznymi osobami.
    Muszą się liczyć z tym że ktoś jest ciekawy ich życia.
    Ja to robię w ramach zdobywania doświadczenia, w ramach sprawdzania siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem sceptycznie nastawiony do takich spraw.
    https://magictrip.pl/

    OdpowiedzUsuń